Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Thursday 29 December 2011

BeRtUdUnG 2011 +-->

bertudung , hee msty korg  terkejutt kenn knape tibe tibe aku
pakaii tudung  :-  okeoke aku akan beri tao  selama nieyh aku tk pakai
rase seronok then bebas pakaian punn of cause laa kena sexyy kenn :D
tpi buadd mase skrg aku daa mals nk sexy sexy nieyh  buadd bertambahh
dosa jea heee (BARU SEKARANG NK PKIR DOSA )

btw bile aku tgok org pkai tudung rse teringin plak , so start tahun baru aku
akan pakai then mcm  tk percaya kenn :)
lagi punn bile aku tk pakai smua family aku akn tnye knape tk pkai and more !
telingaa aku nieyh rase mcm nk trcbutt jea , trpkse laa aku jwb nnty nano pkai ?
tuh laa answer yg slalu dbrii heee . . .  but now dyorg tk  kenn tanye tanye lg
kenn kenn , btw smua org suka  terutama skali mysuperboy <3
daa tentu tentu laa dya suka :D  oke laa tuh jea aku beri yg lenn scret
heee muah muah muah

No comments:

Post a Comment