Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Saturday 25 February 2012

friend or bestie

salam , heyy !! sekian lame aku tak update blogger :-
but mase sekarang tak menentu , lagi punn aku busy dgn 
perniagaan :p haha btw aku nk citerr citerr sikitt pasal 
kawan or sahabat ? makne lenn lenn kayy hihihi 
hah selepas beberapa bulan aku daa single , aku rase 
aku daa mula kenn dengan hidup yang baru and bagi aku kawan 
adalah segala gala nya :D  hm hidup penuh dengan kegembiraan 

dan selalu happy with my bestiee wow im so happy :-D
kawan mmg bagoss tapi bila time ssah , diorg ssah nk tlog lhaa 
tapi klu bestie kite ssah or sng dia sntiasa disisi kite :-p 
itu lha kawan then itu lha bestie ............... 
one day aku ade meet dgn seorg boy yg agak baru knal lhaa 
kt laman muka buku :D btw dia neyy org yg berpengajaran haha dan paling aku tak percaya 
dia neyy pandai masak wow ! so nice bulee buat husband tuh :D hahhaa just kiding 
aku neyy suka mcm tuh jea tapi kami hanya kawan biasa then tak lebeyy dari tuh 
yeahh ! you all jgn fikir lenn nnti aku muaahh2 kt pipi you all :*p
haha . okeyy tuh jea yg aku nk luah kenn yg lenn biar di kepala otak aku ! 

tak perlu tao kayy <3 <3 watpeacewatdua

No comments:

Post a Comment