Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Thursday 15 March 2012

sellfish ! ouwwhc damn !

asssalamualaikum , heyy , hola and more lhaa :D
guys hari neyy aku nk story katt korg about SELLFISH !
aku tak suka org sellfish neyy taww but dia tak memikir kan perasaan or 

pape pun terhadap org lenn yang dia tahu ialah hanya diri dia sorang ! sumpah w** 
oops ! termencarut pulak choyy haha :D jangan marah just smile jea kayy :))) 
takpayah smile lebeyy2 nnty terkeluarr pulak gigi korang tuh ::p hikhok okeyy one day aku ade jumpa boyy neyy taww , nk kate kenn handsome tuh ade lha
sikitt jea >< haha bulee lha tapi dia neyy lembutt taww O.M.G donut kea sutun kea ? ?
no no dia bukan boyy yg merupa gurl kayy , cuma dia lembutt jea . firtsly aku try kawan2 dgn dia
rase okeyy lhaa mmg terbaekk awokk :D then hari yg kedua pulak dia suka buat lawak yg amat bodohh
but lawak dia tak pernah nk menjadi kehkehkeh ... aku pun terpaksa gelak !  nk buat mcm mane kenn
and then dia neyy seorang yg peramah ! yess itu calon yg aku cari tapi kecundang sedikit lhaa
but dia suda ada kekasih gelap . oops! kekasih gelap lain lhaa guys mksud aku kekasih hati <3 <3
haha , aku tak kesah sgt lha :( tetapi peragai dia menunjuk kan yg dia neyy sellfish  atoyaiii :( :(
daa lha aku paling tak suka dgn org sellfish neyy terpaksa jugak aku berkawan dgn dia owhhc damn ! damn ! damn ! daa mcm avril lavigne  kenn aku neyy hahah . hm :( hanya mampu watpeace watdua >++ 

No comments:

Post a Comment