Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Tuesday 3 April 2012

my KEPENG !!

hollaa , sekian lame nano tak tgok blogger , facebook , twitter . tak tahu daa jadi ape
btw neyy mase yg senang so dpat lhaa ruang sedikit kat my blog neyy auww :D
okeyy , nano nk cerita tentang si kepeng tuh ? jangan terkejut dia boyfie baru kite lhaa
relax relax nano akan cerita kenn slow slow kayy supaya korg tak terkejut .
mula mula dia sebagai mmber nano and dia agak okeyy lhaa then dia bule bace fikiran nano
woahh ! nano rase mcm tak percaya but tibe tibe dia ckp psal yg nano fikir kan
ape bule buat maka diam lhaa :( then agak malu aah jugak kenn . dlm brape hari tuh dia ade ckp yg dia berutung sekira nya dpt perempuan yg dia nk ? sape ek ? i dont know ? okeyy okeyy  nano punn duduk diam
tibe tibe dia kate dia suka kat aku ? ya allah sungguh tak percaya laa . . tapi aku maseh ego ! ish2
tak peduli ape yg dia cakap bagi aku itu hanya gurauan kihkihkih :)))  dia pun ketawa then dia kate
kau neyy ego kann . aku pun senyum :) daa lame lame kenal2 dia , satu hari tuh dia serious dgn aku !
dia terus cakap yang dia nak aku then dia kate tak menyesal kea kalau tak terima dea ! bahahaha
ayat tuh yang selalu aku ingat . aku pun buat muka tak bersalah :)) but maseh ego kenn
haha , lame lame cair jugak :D bersama dgn si dea with kepeng !!! ily kayy !! kau tinggal aku
aku rembat kau aku cari kau aku tumbuk kau aku terajang kau aku kiss kau terus ! kay ngam !
kau curang aku tak kesah tapi please jujur dgn aku ? msty aku kasi nye tapi langkah mayat aku dulu kayyh kepengg !! and lupa nk beri tahu mase hang dgn kau mmg best awokk sayanggsss kau ketat ketat kayy kepengg !! owhh shiaalll lhaa puiii :(((  bersama kechik si budak omeyy tue punn aku senang ! nut dia jage my sister kayy , then sempat beli baju fav aku heee im so happy lhaa <3 <3 ilyy  kayy lhaa sampai disini jea cerita kite ! kalau panjang umurr kite story story lagi ekk ily ily <3 <3  muaahhmuahhh salam .




ILY KEPENG ! HAZRA OREO ! OWH SIAL ! BIE ILY 1234 AND MORE !

No comments:

Post a Comment