Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Wednesday 21 March 2012




holaa , heyy sayang sayang kuu hari neyy aku nak citer pasal timeline aku neyy
lawa kenn , tapi sayang tak bulee buatt sumpah aku kecewa ! ouwhcc damn :))
daa try banyak kali tapi tak bulee jugak wallpaper daa cun aishh ade sesapa yang bulee bantu saya :(
hm tak nak tolong sudaa ! merajuk lhaa wekkk :p ngada2 kenn saya :- hahaa memang macm tuh 
buat mase sekarang neyy saya daa jarang onl facebook or twitter omg miss kat kekawan kitee tuh 
>.< hanya allah jea tahuu tapi takpe bile kite online kite tegur semua orang yea ! dont woryy beb 
sayangg korg muah muahh <3 <3 okeyy ! timeline aku macam mane pulak dohh ! alahh rase nak nangiss 
lhaa ...................... owh kawan ouh biyy tolong lha aku ? timeline tuh lawa sesangatt aku geram dohh 
please lhaa :D tengok aku sanggup smile tau demi wallpaper aku yang cun tuh , tak suka daa bule go to he** 
bhahahahah .. okeyy aku try lagi sekali ! tak bule jugak terpaksa aku story kat blogger neyy :))) kayy 
chaww choii iloveyousomuchdamnfuckermuahahhahha <3 kbyet

No comments:

Post a Comment